В наявності
Код товару: Derma-06
3 960 грн
В наявності
Код товару: Derma-01
2 280 грн
В наявності
Код товару: Derma-015
1 440 грн
В наявності
Код товару: Derma-011
2 130 грн
В наявності
Код товару: Derma-05
3 400 грн
В наявності
Код товару: Derma-09
2 580 грн
В наявності
Код товару: Derma-013
1 440 грн
В наявності
Код товару: Derma-04
3 690 грн
В наявності
Код товару: Derma-02
2 040 грн
В наявності
Код товару: Derma-014
1 440 грн
В наявності
Код товару: Derma-03
2 040 грн
В наявності
Код товару: Derma-012
4 470 грн
В наявності
Код товару: Derma-010
2 700 грн
В наявності
Код товару: Derma-08
2 130 грн

Dermalogica
Бренд Dermalogica був створений у 1986 році британською косметологією Джейн Вурванд. Ідея відкриття успішного косметичного бренду прийшла до Урванда не просто так.
Джейн витратила роки на вивчення та створення унікального продукту, який би діяв локально та ефективно, щоб результат був помітний майже одразу. Кров, піт, сльози та "некомпетентність" мотивували Вурванд створити бізнес із догляду за шкірою, яким користуються у більш ніж 100 країнах світу.
Багатомільйонний бренд продається виключно у місцях, де є ліцензовані фахівці з догляду за шкірою. Адже основна філософія бренду — експерт має повністю розповісти клієнту про проблему та її вирішення, таких як гіперпігментація, акне, старіння та чутлива шкіра.
Dermalogica була створена дерматологом для дерматологів, тому що мета компанії - забезпечити кращу освіту та продукти для фахівців. Саме це стало одним із основних факторів для відкриття Міжнародного дерматологічного інституту (IDI – International Dermal Institute). Освітні програми Інституту зараз викладаються у понад 100 школах по всьому світу та визнані міжнародним "Золотим стандартом" післявузівської освіти косметологів. Навчання за програмою Джейн Урванд допомагає фахівцям покращувати свої професійні навички та бути в курсі останніх тенденцій, щоб постійно вдосконалюватись та бути першим у цій індустрії. Всі програми навчання швидко адаптуються, тому що косметологія - галузь, що швидко змінюється, щодня з'являються нові компоненти і продукти, тому дерматологія - це про постійне навчання і вдосконалення себе заради клієнтів.
Переваги лікувальної косметичної продукції Dermalogica:
- Dermalogica – це про персональний підхід до вирішення проблеми. Косметика бренду спрямована на повноцінне вирішення проблеми шкіри, а не тимчасове лікування. Продукти бренду мають безліч різних напрямків, які працюють індивідуально та комплексно: вікові зміни, акне, постакне, мімічні зморшки, тьмяність, жирний блиск, недостатнє зволоження – все під силу;
- Екологічний склад продуктів. Абсолютно всі продукти не містять мінеральних олій, барвників чи штучних добавок. Основний акцент робиться на активних кислотах, вітамінах, колагені та екстрактах рослин та фруктів;
- Найвища якість продукції. Склад та формула кожного засобу від Dermalogica проходять кілька перевірок на відповідність міжнародним стандартам та ефективності дії;
- Світове зізнання. Бренд – володар багатьох престижних премій та нагород від професійних спільнот та журналів, серед яких: InStyle, Allure, Marie Claire та багато інших.