Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Безкоштовна доставка на всі замовлення від 3000 грн Детальніше
Наша адреса: м. Київ, просп. Володимира Івасюка,8 (самовивіз, склад)
м. Київ, просп. Володимира Івасюка,8 (самовивіз, склад)
Телефони: +38 (093) 959 89 89
Пн-Нд: з 10:00 до 20:00
м. Київ Email компанії: divineskin.ua@gmail.com
Телефони: +38 (093) 959 89 89
Пн-Нд: з 10:00 до 20:00
+38 (093) 959 89 89 Замовити дзвінок

Оплата

Ви можете Оплатити Ваше замовлення зручним для Вас способом:

✅Сплатити на сайті, зручною платіжною системою:

  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Liqpay – система платежів Приватбанк
  • Оплата на реквізити рахунку Iban у Приватбанк/Монобанк
  • Оплата при отриманні, ніяких ризиків!
  • Спочатку огляньте замовлений товар і тільки потім сплатіть своє замовлення, зручним для вас способом

Інтернет-магазин – сайт, який має адресу в мережі Інтернет. Товар – продукція, представлена на продаж в інтернет-магазині.

Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення. Замовлення – оформлене належним чином запит Клієнта для придбання Товару.

Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:

1. Загальні положення

  1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
  2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, що обумовлені цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет-магазину Divine Skin.
  3. Здійснити покупку в Інтернет-магазині Divine Skin може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
  4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.

2. Оформлення Замовлення

  1. Для оформлення замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
  2. Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
  3. Замовлення клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині Divine Skin.
  4. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
  5. Якщо Клієнтом оформлене Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є у наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою, у повідомленні Viber, Telegram, Whatsapp або за телефоном, вказаним Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде недостатня кількість Товару . Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.
  6. Товар представлений у каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю магазину Divine Skin.
  7. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
  8. Деякі Товари можуть відрізнятись від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
  9. Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем - Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення. У разі відправки замовлення Новою поштою клієнту та анулювання в процесі доставки передплата Клієнту не повертається, вона компенсує витрати Продавця, які він несе перед компанією доставки Нова Пошта.